Seguidores

martes, 5 de julio de 2016

KARTKI , KARTKI......- TARJETAS, TARJETAS........

Witam serdecznie dzisiaj krotki post z karteczkami zrobionymi na dzieñ Ojca, i karteczka na dzieñ dziecka. Zapraszam.


Bienvenidos hoy una entrada corta con tarjetas hechas para dia del Padre y tarjeta con felicitaciones para día del niño.


                                                   
   -NA DZIEN DZIECKA.
                                                 -PARA EL DÍA DEL NIÑO.





-Z OKAZJI DNIA OJCA

-PARA DÍA DEL PADRE



                            




Na dzis to wszystko, dziekuje za wszystkie pozostawiane komentarze i witam moja nowa obserwatorke (Mafalda&Mouse). Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.


Por hoy es todo, gracias por todos vuestros comentarios y doy bienvenida a mi nueva seguidora (Mafalda&Mouse.) Os saludo cordialmente y hasta pronto.


8 comentarios:

  1. O! kilku nie widziałam jeszcze;) świetne te koszule takie eleganckie!!! Ale Pinokio wymiata! Jeszcze mi się śmiać chce:))

    ResponderEliminar
  2. Ewciu, wspaniałe karteczki, szczególnie podobają mi się te koszulki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ResponderEliminar
  3. Świetne koszule, Pinokio uroczy:)

    ResponderEliminar
  4. Kartki na dzień ojca są genialne !!!!
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  5. Cuantas ideas, y todas ellas preciosas.
    Besos

    ResponderEliminar
  6. Wszystkie karteczki wspaniałe!:)

    ResponderEliminar
  7. Wspaniałe, ja kiedyś podobnie karteczki na Dzień Ojca robiłam z dzieciakami z przedszkola, a ta na dzień dziecka. Pierwszy raz widzę by ktoś robił kartkę na ten dzień. I w formie spodenek chłopięcych! Super wyszło. Jestem pod wrażeniem.

    ResponderEliminar