Seguidores

lunes, 10 de octubre de 2016

NA ROZOWO - EN EL COLOR ROSA

Witam serdecznie jestem, wrocilam z wakacji , ktore spedzilam w Polsce i dzisiaj chce wam pokazac kilka moich prac , ktore sie akumuluja , mam nadziehje ze po troche wroce do rytmu. Zaczne od karteczek bedzie tez papierowa wiklina i troche decu.


Bienvenidos a todos estoy, he vuelto de los vacaciones que pase en Polonia. Hoy quiero presentar algunos trabajos que ya se están acumulando, espero que pronto vuelvo a normalidad. Empiezo por las tarjetas, abra algo de mimbre de papel y decoupage.


 - Tarjetas para el Bautizo con su correspondiente sobre.

   -Karteczki na chrzest z koperta.


                           







Canastita de mimbre de papel decorada con encaje rosa y rosas de papel crepón.

Koszyczek z papierowej wikliny, udekorowany rozowa koronka i rozyczkami z krepy.







Para terminar cajita de madera decorada con decoupage para los pañuelos, 

Na zsakoñczenie  chustecznik decu.





 Na dzis to tyle, bylo troche rozowo ale mam nadzieje ze sie wam spodobalo. pozdrawiam was serdecznie i witam moje nowe obserwatorki . Do szybkiego zobaczenia.


Por hoy es todo, entrada de hoy era un poquito rosa , pero espero que os ha gustado. Doy bienvenida a mis nuevas seguidoras y hasta pronto.


15 comentarios:

  1. Różowo mi:) karteczki cudne a chustecznik rewelacja! Nawet dno ozdobione! Super!

    ResponderEliminar
  2. Piękne i śliczne prace w tych różach :)

    ResponderEliminar
  3. Ewuniu, cudne prace, bardzo lubię kolor różowy:) Ten pierwszy dzidziuś jest prześliczny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ResponderEliminar
  4. Ewuniu śliczne prace powstały. Bardzo mi się podoba ten chustecznik ale widzę że i z wikliną radzisz sobie doskonale.Bo że robisz świetne kartki wiem od dawna !!
    Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  5. Ewuniu! Wszystko Jest śliczniutkie,A że uwielbiam Różowy kolor to tym bardziej mi się podoba - Pozdrawiam Gorąco

    ResponderEliminar
  6. O jaki różowy komplet wyszedł lubię róż i bardzo podobają mi się wszystkie dzisiejsze prace. Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

    ResponderEliminar
  7. Śliczne prace! Mam nadzieje ze wypoczęłaś naladowalas baterie :) buziak

    ResponderEliminar
  8. Hola! Me encanta el color rosa, y si es para decorar con tan buen gusto aún más! Tus tarjetas siempre me dejan embobada, están realizadas con mucha delicadeza, te quedaron preciosas!! Y qué decirte de tus reciclajes con papel, se ven pefectos, una canastilla adorable, las rosas son bellísimas!! Un final precioso de tu post con el decoupage sobre la caja, me encanta!!
    Un beso!!

    ResponderEliminar
  9. Un trabajo excelente, me encantan tus tarjetas !!!
    Besos

    ResponderEliminar
  10. Wszystko śliczne!! Najbardziej spodobał mi się chustecznik :)

    ResponderEliminar
  11. Tak wiosennie się zrobiło, szkoda że to już jesień ;)

    ResponderEliminar
  12. Ale słodko. Piękne różowe prace. A ten bobasek z pierwszej kartki uroczy 😀 Chustecznik tez mój faworyt i koszyk 😀

    ResponderEliminar
  13. Piękne prace! A najbardziej zachwycił mnie chustecznik... obłędny!

    ResponderEliminar